Informatie Koningsspelen

Beste ouders en verzorgers

Aanstaande vrijdag 22 april is het weer tijd voor de Koningsspelen! Het programma ziet er als volgt uit:

08:30 uur

Alle kinderen verzamelen op school: opening op het schoolplein. (oefent u zeker even het dansje mee van Kinderen voor Kinderen: FitTop10);

08:50 uur

Kinderen van de onderbouw (groep 1 tot en met 4) gaan naar hun eigen klas;

Kinderen van de bovenbouw (groep 5 tot en met 8) lopen in de rij naar Excelsior.

09:00 uur

Koningsspelen

12:00 uur

Onderbouw: terug naar het eigen lokaal; afsluiting;

Bovenbouw: opruimen bij Excelsior.

12.15 uur

Onderbouw: naar huis vanaf school; start meivakantie;

Bovenbouw: naar huis vanaf Excelsior; start meivakantie.

Na afloop:

We gaan ervan uit dat de leerlingen van de bovenbouw op eigen gelegenheid naar huis kunnen vanaf Excelsior. Wilt u dat uw kind meeloopt terug naar school met de leerkracht: laat dit dan vooraf weten aan de betreffende juf of meester.

Verdere informatie:

Geef uw kind voldoende te drinken mee en wat te eten voor tussendoor. Uiteraard is het de bedoeling dat de kinderen sportieve kleding aandoen waarin je makkelijk beweegt; het liefst in de kleur oranje of in het rood-wit-blauw. Andere ‘Koningsdag-accessoires’, zoals hoeden, petjes, schmink, zonnebrillen, vlaggetjes en dergelijke zijn natuurlijk ook van harte welkom. Na de afsluiting van de dag – om 12.15 uur – begint voor alle leerlingen de meivakantie.

We kijken ontzettend uit naar ‘ouderwetse’ Koningsspelen die we weer met zijn allen kunnen beleven.

Met vriendelijke groet,

Team De Groene Hoek