Info: Avondvierdaagse ma 13 juni t/m do 16 juni

Maandag 13 juni start de avond4daagse.Er lopen zo 90 kinderen mee vanuit de Groene Hoek! Super leuk!
Nog even wat informatie op een rij:

Er is vanaf 18.15 uur een verzamelpunt van de Groene Hoek tegenover de Koningshof naast de fietsenstalling/parkeerplaats (bij Hoogvliet)

Ouders/kinderen melden zich zelf aan in de Koningshof en halen daar de route op.
Aan het einde van de route gaan  deelnemers ook zelf weer naar binnen om de startkaart voor de volgende dag op te halen;

Alle kinderen lopen onder begeleiding van ouders, uiteraard kun je onderling afstemmen of er met vriendjes/vriendinnetjes wordt gelopen;

Donderdag is de laatste dag, het lijkt ons leuk als iedereen dan verkleed gaat.Thema voor de Groene Hoek is: 'green summer vibes';
Denk aan bloemenslingers / hawai-bloesjes / zonnebrillen etc en dat met een touch of green, verwijzend naar de school. Om zo op hun mooist / gekst de burgemeester te ontmoeten!

Veel plezier gewenst!