6 juli meester-juffendag en talentenshow

Op woensdag 6 juli houden we op school een talentenshow. De week ervoor zullen in de groepen voorrondes worden gehouden. Als uw kind hieraan mee wil doen, kan hij of zij zich opgeven bij de leerkracht.

Alle talenten zijn mogelijk; jongleren, goochelen, zingen, dansen, een instrument bespelen enz.

We hopen op veel acts in de groep waar we de beste uit zullen kiezen om bij de echte talentenshow in de kuil op te treden.

Tevens vieren we deze dag meester- en juffendag. De kinderen hoeven geen eten en drinken mee te nemen. Wel graag een drinkbeker voorzien van naam. Uw kind mag die dag verkleed komen, het thema dit jaar is "summer vibes” alle kinderen mogen in feestkleding naar school komen. Er zijn geen prijzen verbonden aan de outfits.