Inschrijven startgesprekken 22 augustus

Beste ouders / verzorgers,

Komend schooljaar zullen we weer op de eerste schooldag, maandag 22 augustus, beginnen met startgesprekken voor alle kinderen en ouder(s) van groep 1 t/m 8. De startgesprekken zijn bedoeld om kennis te maken met elkaar (leerkracht, kind en ouders).

Om rustig met elkaar te kunnen praten vragen wij u om broertjes en zusjes niet mee te nemen naar het gesprek als dat mogelijk is.

U kunt zich inschrijven vanaf woensdag 29 juni via de gesprekkenplanner op de schoolpraat-app.

Heeft u zich niet ingeschreven, dan wordt u door de leerkracht ingedeeld en krijgt u daar in de laatste week van de zomervakantie bericht over.

LET OP! Schrijf uw kind in bij de groep waar hij/zij na de zomervakantie begint.

En indien u 2 of meer kinderen op school heeft, plan de gesprekken niet direct achter elkaar ivm eventuele uitloop. Hou er minimaal 10 minuten tussen.

Mochten er zaken zijn die u wilt bespreken zonder uw kind erbij, dan kunt u altijd een afspraak maken om hier op een ander moment over te praten.

Met vriendelijke groet,

Het team van de Groene Hoek