Woensdag feest De Vliet

Beste ouders/verzorgers,

Afgelopen jaar hebben alle kinderen van De Groene Hoek meegedaan met de sponsorloop voor Oekraine. Zoals u weet hebben wij toen een prachtig bedrag geschonken aan De Vliet. Inmiddels zijn we een aantal maanden verder en zijn er leuke dingen gedaan met het geld. De gezamenlijke ruimte in De Vliet is omgetoverd tot een plek waar de kinderen kunnen knutselen, lezen, spelen, film kunnen kijken, etc. Met behulp van vrijwilligers hebben de kinderen een heerlijke zomervakantie gehad!

Aanstaande woensdag (24 augustus) is het feest bij De Vliet! Het is dan Onafhankelijkheidsdag in Oekraine en dat willen ze graag vieren, ook samen met de kinderen van De Groene Hoek.

Om 14.30 uur worden we welkom geheten en is er een toespraak van de burgemeester. Ook zijn er Oekraiense optredens en lekkere hapjes.

Van 16.00 tot 17.00 uur is er dan een spellenronde met rollerdisco en een bubbelbalstormbaan.

Er is plek voor zo'n 20 kinderen, dus meld snel aan! Dat kan via e-mail aan marjoleinh@cbsdegroenehoek.nl of morgen bij de leerkracht tijdens het startgesprek. Vol = vol!

Het idee is om vaker een woensdagmiddag te organiseren om de Oekraiense kinderen samen te laten spelen met onze kinderen. Daarover later meer!

Hartelijke groet,

Het team van De Groene Hoek