Luizen pluizen!

Luizen kunnen zwemmen - ook in chloorwater. Vandaar dat na elke vakantie er bovengemiddeld vaak sprake is van kinderen met hoofdluis, aangezien die in de vakantie aan de wandel zijn gegaan en op nieuwe hoofdjes hun intrek hebben genomen.

Helaas hebben we onvoldoende ouders die mee willen helpen met luizen pluizen, dus hierbij het verzoek:

Wilt u weer extra goed uw kinderen controleren op hoofdluis? Indien luizen zijn geconstateerd, wilt u dan uw kind zsm behandelen en wilt u dit doorgeven aan de leerkracht? Dan kunnen zij er extra rekening mee houden.

En mochten er een paar ouders zijn die wel willen helpen, heel graag! Het is iedere woensdag na een vakantie een tot twee uurtjes. Aanmelden kan bij de Chantal Molmans (administratie@cbsdegroenehoek.nl).

hartelijke groet

Susan Stolze