Schoonmaak?

Onze school en opvang wordt uiteraard dagelijks schoongemaakt - maar dat is met kinderen nooit genoeg! De ouders vanuit de ouderraad willen ons daar weer letterlijk een handje mee helpen en doen hierbij een oproep voor een extra ronde schoonmaken van ons gebouw. Wie kan en wil helpen schoonmaken??

Wanneer: dinsdag 1/11, maandag 7/11 en dinsdag 8/11 staat 's avonds in de planning om weer extra schoon te maken. Vanaf 19uur, maar later aansluiten (als de kinderen naar bed zijn) kan natuurlijk ook. Graag een extra emmer en schoonmaakdoeken meenemen.

Aanmelden kan bij Pamela van der Kooij: pamelavanderkooij@hotmail.com of 06-41426016.

Een muziekje en drankje staan klaar!

Als team waarderen we het heel erg dat ouders de moeite nemen ons te helpen! Dank daarvoor.