Officiele opening DGC

De afgelopen weken zijn we al gestart op BSO De Groene Corner als activiteitenlocatie en na de herfstvakantie openen we de BSO-locatie officieel. U vindt hier de officiele uitnodiging voor de opening. Koffie en thee met een taart staan klaar!

Alle kinderen van onze opvang zullen die dag naar De Groene Corner gaan om de opening bij te wonen. Kinderen van de jongste groep (Vliegeraars: 4-6 jaar) zullen om 16.30u naar De Groene Corner gaan om de opening mee te vieren. U kunt ze desgewenst voor die tijd nog op DGH ophalen of na 17.30u, dus na het officiele deel van de opening bij Excelsior Maassluis. Die dag komen de kinderen NIET meer terug naar De Groene Hoek.

Heeft u juist nog geen kinderen op onze opvang, maar wilt u eens een kijkje nemen, dan bent u van harte welkom om te komen kijken. Na de opening met de wethouder, de voorzitters van Un1ek en Excelsior en met de BSO-kinderen, kunnen ouders de nieuwe ruimte bezoeken. Kinderen leiden u graag rond.

Vakantieopvang

De vakantieopvang is nog gewoon gecombineerd met en op locatie van IKC De Kindertuin. De Groene Corner is (voorlopig nog) geen vakantie-opvang-locatie.

Fijne vakantie!

Namens het opvangteam van DGH wensen wij u een fijne vakantie - wellicht tot zien tijdens de vakantieopvang - en we hopen u maandag 31 oktober bij de opening te zien.

Marlieke Terlouw & Susan Stolze