17 en 21 november Voortgangsgesprekken

Beste ouders/verzorgers,

Op 17 en 21 november staan de voortgangsgesprekken gepland. Een gesprek met de leerkracht over de voortgang van uw kind. Voor groep 1 t/m 3 alleen met ouders, vanaf groep 4 zijn de gesprekken met de kinderen erbij.

Op 21 november speelt het Nederlands elftal om 17.00 uur. Voor de ene ouder en het ene kind belangrijk om te kijken, voor de ander wellicht niet. Zo ook bij onze leerkrachten. Helaas lukte het in deze drukke periode niet om de datum voor de hele school te verzetten. Vandaar dat er bij de ene groep wel een mogelijkheid geboden wordt voor de maandagavond en bij de andere niet.

Vanaf aanstaande vrijdag (11 november) kunt u zich inschrijven voor een gesprek via de schoolpraatapp. Bij iedere groep staan duidelijk de beschikbare tijden vermeld. Het kan dus voorkomen, om bovenstaande reden, dat het niet lukt om de gesprekken voor al uw kinderen rond hetzelfde tijdstip in te plannen. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

Hartelijke groet,

het team van De Groene Hoek