Sinterklaas , gelukkig veilig aangekomen!

Wat fijn, dat Sinterklaas toch weer veilig aangekomen is in Nederland.

Een gezellige en drukke tijd breekt aan. Dat is zeker al te merken op school.

Wat ziet het er weer gezellig uit! Met dank aan alle ouders die eerst flink gepoetst hebben en vervolgens de school in Sintsfeer hebben gebracht.

Maandag krijgen de kinderen van de bovenbouw ( gr 5 t/m 8) uitleg over de surprises, die ze weer mogen maken. Dinsdag 15 november zullen zij lootjes gaan trekken en mag iedereen zijn schoen zetten.

Graag de schoen voorzien van naam en nu maar hopen dat er wat lekkers in komt…..

Nog even een paar belangrijke data op een rijtje:

• Di 15 nov lootjes trekken( gr 5 t/m 8)en schoen zetten ( gr 1 t/m 8)

• Vrij 18 nov bezoek aan Sinterklaashuis( gr 1 t/m4)

• Ma 28 nov Pietengym (gr 1 t/m 8), wie wil mag in pietenpak komen.

• Vrij 2 dec surprises mee naar school, surprisetentoonstelling ( gr 5 t/m 8)

• Ma 5 dec Sintviering. Bij de aankomst op het plein zijn ouders weer welkom. De school uit om 12.15 uit!
  • Di 6 dec starten de lessen een uur later, om 9.30u. Kinderen zijn al gewoon vanaf 8.30u welkom maar moeten uiterlijk 9.30u op school zijn.

• Wo 7 dec 19.00 u school in kerstsfeer brengen. Save the date alvast in uw agenda, we kunnen weer hulp gebruiken.