Kerst info en belangrijke data

In deze app info en belangrijke data voor kerst.
- Woensdag 14 december is de foute/ warme (kerst)truiendag. Heb je een leuke (kerst)trui, doe hem aan!
- Die dag start eveneens onze kerstactie. Net als vorig jaar gaan we kerstpakketjes voor de Voedselbank maken; deze werden vorig jaar erg gewaardeerd. We zamelen allerlei spullen in, deze doen we in versierde tasjes met een kerstkaart erbij. Vanaf 14 december mogen de kinderen spullen meenemen naar school. Let op: het meenemen van deze spullen is niet verplicht. Bij de afbeeldingen van dit bericht staat vermeld aan wat voor spullen u kunt denken en welke meer prioriteit hebben. De leerkrachten verzamelen de spullen in de klas. Op 21 december worden de tasjes gevuld en opgehaald. Alvast bedankt voor uw bijdrage.
- Donderdag 22 december is de kerstversiering van 17.00u tot 19.00u. Dit jaar maken we een wandeling door een levend (!) kerstverhaal op school, we zingen gezellig wat kerstliederen en sluiten af met een drankje. De uitnodiging hiervoor volgt nog.
- Vrijdagochtend sluiten we af met een kerstontbijt. De kinderen mogen een eigen ontbijtje mee nemen en de OR zorgt nog voor wat lekkers. Om 12.15 u zijn de kinderen vrij en start de kerstvakantie!

Natuurlijk willen we ook nog even de ouders bedanken die gisteravond de school versierd hebben. Het ziet er prachtig uit, echt kerst!