De beste wensen!

Voor sommigen is de vakantie al een dagje eerder gestart, maar nu staat voor iedereen de kerstvakantie voor de deur.

Ik wil u bedanken voor alle flexibiliteit en alle hulp in het afgelopen jaar! We begonnen met een corona-lockdown en we eindigden met een griep-golf. In alle tussenliggende maanden hebben we vooral geprobeerd om zoveel mogelijk onderwijs en opvang te blijven verzorgen - en dat is gelukt - ook regelmatig met hulp van u! Dus dan daarvoor.

Namens het voltallige onderwijs & opvang-team van De Groene Hoek, wensen wij jullie fijne feestdagen, een hele fijne vakantie (om op te laden, om tot rust te komen, om uit te zieken en met elkaar te genieten) en wij wensen iedereen bovenal een gezond 2023!

Voor de volledigheid: maandag 9 januari starten alle groepen op school met een kleine 'gelukkig nieuwjaar' in de eigen groep. Groep 2 en 3 leerlingen hebben dus geen gym die week, maar starten ook op school.

De overige groepen hebben wel gym - en deze dag start meester Yassine Belghar als vervangende gymmeester van juf Karolijn!

Tot in het nieuwe jaar!

namens team DGH