Inzamelingsactie!

Bweste ouders, verzorgers.

Graag attendeer ik u op onderstaande initiatief vanuit een Turks gezin op school. Uiteraard dragen we dat een zeer warm hart toe - zeker omdat we bij de sponsorloop voor Oekraiene, toenmalig op initiatief vanuit de Kinderraad van DGH, zulke grote hulp hebben kunnen bieden. Doet u mee?

Beste ouders,

Het zal jullie niet zijn ontgaan de situatie in Turkije en Syrie na de aardbeving van vorige week. Vandaag de dag na een week worden er nog steeds overlevenden onder het puin gehaald.

We kunnen het ons hier amper voorstellen maar het is helaas werkelijkheid. Alles om je heen ligt plat en is met de grond gelijk gemaakt. Iedereen leeft op straat in de kou en overal hoor je "kimse yok mu?" Wat staat voor: Is daar iemand? Links en rechts mensen die zijn overleden die uit het puin worden gehaald. Geen voorzieningen in hun basisbehoeften. Mensen zijn in 1 klap een deel van hun familie of gezin kwijt.

Na de acties van enkele burgemeesters, waaronder ook die van Maassluis, is bij onze kinderen (Lina & Eliz) het idee ontstaan om dit ook vanuit school te helpen. Hierbij willen we jullie vragen om namens elk kind €1,- (of meer) te doneren naar onderstaande link.

Wij gaan ervoor zorgen dat het bedrag namens De Groene Hoek wordt gedoneerd aan Stichting Nieuwe Waterweg Maassluis. Zij zijn sinds de aardbeving heel hard bezig om kleding etc. in te zamelen en dit om te zetten naar geld zodat ze Turkije en Syrie kunnen helpen.

Helpen jullie mee? Samen staan we sterker! Alvast bedankt.

* Doneren kan tot het einde van de week (19/2). Begin van de nieuwe week willen wij dit met jullie delen, in orde maken en overdragen aan de Stichting.