Informatie wisseling groepen

Beste ouders en verzorgers,

Vandaag het laatste dagje voor de voorjaarsvakantie begint – met eerst nog een studiedag. Voor ons betekent dat hard sjouwen, omdat we nagenoeg de gehele onderbouw weer anders indelen.

Vanuit de NPO-budgetten konden we extra klasverkleining inzetten en dat hebben we voor de groepen 3 en 4 gedaan. Daarmee hoopten we een half jaar lang een goede basis met de kernvakken te kunnen geven, waar de kinderen hun hele basisschooltijd voordeel mee kunnen doen. De consequentie is wel dat we nu de groepen gaan samenvoegen. Bijgaand wat extra informatie voor de groepen 1-4.

Formatie:

Bijgaand nogmaals de formatie in de groepen en wie op welke dag werkt. We hebben geprobeerd om bij iedere groep één van de eigen leerkrachten mee te nemen, zodat er voor alle kinderen een bekend gezicht is. Daarbij hebben we voor de grotere groepen geprobeerd om extra handen in de klas te organiseren, zodat er extra ondersteuning gegeven kan worden of in kleine groepjes uiteen gegaan kan worden.

maandag

dinsdag

woensdag

donderdag

vrijdag

Jaap & Chantal W.

Jaap & Fabio

Jaap & Marjolein H.

Chantal W. & Fabio

Jaap & Chantal W.

Nathalie (& stagiaire Jody)

Petra

Tamara

Sinem

1/2b

Lucy

Lucy/Marlies

Marlies

1/2a

Marjolein B

Marjo

Marjo/ Marjolein B

Marjo

Marjolein B

Juf Natasja blijft op de maandagen in groep 7.

Lokalen

Vanmiddag zullen alle kinderen al hun tafel en stoel naar hun nieuwe lokaal brengen, zodat ze weten waar ze komen te zitten na de vakantie. In de aanloop naar deze samenvoeging, hebben we al gezamenlijke activiteiten gedaan, dus de kinderen weten ervan.

Groep 4a (huidig lokaal van meester Jaap) wordt het groep 4 lokaal.

Groep 3a (huidig lokaal van juf Petra) wordt het groep 3 lokaal.

Groep 3b (huidig lokaal van juf Tamara/Nathalie) wordt groep 2 lokaal.

Groep 4b (huidig lokaal van juf Chantal) wordt ingericht als extra werkplek.

Ingangen

Alle kinderen blijven dezelfde ingang houden, dus de groep 2 kinderen via het kleuterplein en groep 3 en 4 bij het grote plein.

Gym

Gymles blijft ook zoveel mogelijk als het is, dus groep 2 en 3 blijven samen gymmen in dezelfde kleedkamers.

Schoolpraat

In het leerlingvolgsysteem worden de leerlingen automatisch omgezet. Wel zult u zelf zich opnieuw moeten aanmelden bij de juiste groep van uw kind in SchoolPraatapp. Bij het tandwieltje kunt u de nieuwe groep kiezen. Het wachtwoord is: Schoolpraat (met hoofdletter).

Eventuele foto's uit deze groepen kunt u nog een weekje downloaden. Daarna gaan de groepen samen en verdwijnen uit de app.

Eerste schooldag

Na de vakantie starten de groepen 2 en 3 gewoon bij de gym. Ouders zijn dinsdagochtend welkom om uw kind binnen bij groep 2 en 3 af te zetten, zodat u ook een beeld heeft bij de nieuwe lokalen en eventueel de nieuwe leerkrachten.

Groep 4 start maandag 6 maart op school. Ouders zijn die dag ook welkom om mee naar binnen te gaan en het nieuwe lokaal, de nieuwe opstelling en/of nieuwe leerkracht te zien.

Binnenkort volgt weer een inloopweek waarin ouders de gang van zaken kunnen zien.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vragen kunt u altijd aan de leerkrachten stellen.

Wij wensen iedereen een fijne vakantie toe!

Hartelijke groet,

Susan Stolze