Sponsorloop 17 april

Beste ouders/verzorgers,

Vanaf 17 april start ons schoolbrede project met deze keer als thema 'Voel je fit'. Het project staat in het teken van bewegen en gezondheid.

In de periode van 17 april t/m 25 mei zal er in elke groep gewerkt worden aan dit sportieve en gezonde thema.

Belangrijke data voor in de agenda:

• Maandag 17 april: Hindernisparcours (sponsorloop)

• Vrijdag 21 april van 08.30 tot 12.15 uur: Koningsspelen

• Donderdag 25 mei van 17.00 tot 19.00 uur: inloopavond/presentatie project

We openen het project met een alternatieve sponsorloop in de Olympiahal (onze gymzaal). De opbrengst hiervan gaat naar materialen voor onze schoolpleinen. Op het grote plein willen we het kale stukje bij het schuurtje opnieuw inrichten. Op het kleuterplein hopen we ook een extra speelplekje in te kunnen richten.

Onze Kinderraad heeft samen met de Plusklas al heel wat mooie ideeën verzameld en ze hopen dat u gul geeft, zodat we een en ander kunnen realiseren. Doet u mee?

U bent van harte welkom om de kinderen aan te moedigen. Hieronder het schema:

Groep 1 t/m 3:

09.30 - 10.00 uur: hindernisparcours

Groep 4, 5 en 7

11.00 - 11.45 uur: hindernisparcours

Groep 6 en 8

13.15 - 14.00 uur: hindernisparcours (en daarna direct naar huis)

Morgen krijgen alle kinderen een Sponsorloopformulier mee. Hiermee kunnen ze alle papa's en mama's, opa's en oma's, tantes en ooms, buren, vrienden en vriendinnen, enzovoort vragen te sponsoren.

De betaling gaat vanaf 17 april. U hoort nog  van ons hoe dat in zijn werk gaat.

Verdere informatie over de Koningsspelen en over de presentatiemiddag volgt later.

Hartelijke groet,

Het team van De Groene Hoek