Verdrietig nieuws!

Helaas heb ik zeer verdrietig nieuws. Hierbij moet ik u meedelen dat een van onze teamleden, juf Gerline Vonk, vannacht is overleden aan de gevolgen van kanker. Ze was sinds dit schooljaar/zomer 2022 al thuis vanwege haar behandeltraject en dat leek juist de goede kant op te gaan. Helaas is dat in korte tijd toch gekeerd en vannacht - op bevrijdingsdag- is ze bevrijd van haar pijn en strijd tegen kanker.

We zijn ontzettend verdrietig over dit bericht, want een hele fijne collega en een hele fijne juf is van ons heengegaan.

Er volgt nog verdere communicatie over het vervolg en hoe we dit verdriet en het afscheid van juf Gerline voor kinderen, ouders en team vormgeven. Daarover is nu nog niets bekend.

Wij wensen directe familieleden en naasten heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!

Voor nu hoop ik dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

Susan Stolze