REMINDER +nieuwe informatie koningsspelen

Morgen 21 april zijn de jaarlijkse koningsspelen.

Na wat afmeldingen van hulpouders en gelukkig ook weer nieuwe aanmeldingen hebben we even moeten puzzelen om de indeling rond te krijgen. Er zijn dus wat kleine veranderingen (zie linkjes)

Groep 1/2 mag meedoen met de Kangoeroe bij CKC. De kinderen en hulpouders worden daar om 9.00 u verwacht en melden zich dan bij hun eigen leerkracht.

Het eten en drinken wordt verzorgd. Om 11.15 u is het afgelopen en kunnen de kinderen weer opgehaald worden bij CKC.

Adres:

Wipperspark 1B

Maassluis

Mocht het brengen of halen van uw kind op deze tijdstippen lastig zijn, neem dan even contact op met de leerkracht, dan zorgen we voor een oplossing.

Indeling groepjes en hulpouders gr 1/2 vindt u hier.

De kinderen van gr 3 t/m 8 worden om half 9 op school verwacht.

Op het plein zal een gezamenlijke opening zijn, waarbij u van harte welkom bent. Vervolgens gaan de groepen 5 t/m 8 met de hulpouders naar Excelsior Maassluis om daar de Koningsspelen te doen.

De spelen zijn om 12.00 u aflopen, na afmelding bij de eigen leerkracht mogen ze naar huis. Kinderen waarvan hun ouders helpen bij gr 3-4 en /of ook kinderen in groep 3-4 hebben en niet zelf naar huis mogen, lopen met de leerkracht terug naar school.

Indeling groepjes en hulpouders gr 5 t/m 8 vindt u hier.

De groepen 3 en 4 blijven op school en doen in en rondom de school de Koningsspelen.

Indeling groepjes en hulpouders gr 3 en 4 vindt u hier.

Om 12.15 u kunnen de kinderen opgehaald worden en begint de meivakantie.

Het eten en drinken wordt deze dag door school verzorgd.

De kinderen mogen morgen in het oranje, rood,wit blauw naar school komen.

We hebben er zin in!