Voel je fit!

Vandaag was de opening van het project ‘Voel je fit’!

De opening startte in de kuil met een leuk toneelstukje over gezond eten en bewegen en daarna een warming-up. Vervolgens naar de Olympiahal waar de kinderen zoveel mogelijk rondjes op de hindernisbaan hebben gelopen. Wat een enthousiasme en sportiviteit.

Na de vakantie werken we nog 3 weken aan het project en hebben we op donderdag 25 mei de kijkmiddag/avond.

Alle kinderen hebben een briefje mee paar huis waarop het aantal rondjes staat dat ze gelopen hebben. Via de QR-code kunt u het bedrag overmaken. Wilt u proberen dit deze week te doen?

Na de vakantie maken we dan bekend hoeveel er is opgehaald voor onze schoolpleinen. En natuurlijk houden we u ook op de hoogte wat we met het bedrag gaan doen.

Hierbij een foto-impressie van de geslaagde dag!