Besteding geldbedrag Sponsorloop

Beste ouders/verzorgers,

Het opgehaalde geldbedrag is inmiddels opgelopen tot over de € 9000! Wat een prachtig bedrag! Dat willen we natuurlijk op de best mogelijke manier besteden!

De afgelopen tijd hebben we vooral gekeken naar waar de behoefte ligt. Wat is er nodig en waar hebben de mensen/kinderen het meest aan? We hebben daarvoor overleg gehad met De Diamant, want daar zitten de Oekraïense kinderen op school. Ook zijn we vanmorgen bij De Vlieten geweest en hebben we alle ruimtes bekeken. Het idee is om een mooie speelhoek te maken voor de kinderen, waar uiteraard ook alle kinderen uit de gastgezinnen welkom zijn.

Voor nu willen we (oa) investeren in het volgende:

- Beamer (om films te kijken)

- Projectiescherm

- Knutseltafel

- Allerlei knutselmateriaal

- Zitzakken / kussens / bankje voor een chill-hoek

- Kleden voor op de grond

- Prentenboeken

- Boeken in het Oekraïens

- Opbergers (bijv. kastje met bakken van Ikea)

- Kinderfietsen (leeftijd tussen 6 en 12 jaar)

Volgende week is het Koningsdag en gaat u wellicht op de Vrijmarkt staan met uw spullen. Als u iets van het bovenstaande aan te bieden heeft op de Vrijmarkt (of kent u iemand anders), zou u het dan aan ons willen verkopen? Juf Manon zal dit coordineren, dus als u iets wilt verkopen, stuur dan een mail aan manon@cbsdegroenehoek.nl. Zij zal uiterlijk dinsdagavond reageren.

Alvast erg bedankt voor de moeite! En we houden u natuurlijk na de meivakantie verder op de hoogte!

Fijne vakantie alvast en hartelijke groet,

het team van De Groene Hoek