Help jij mee het (groenblauwe) speelplezier van kinderen te verspreiden?

Namens het hoogheemraadschap Delftland, een van de hoofdsponsors van ons schoolplein, stuur ik u onderstaand bericht, met het verzoek deel te nemen aan de enquete.

In 2017 hebben we met hulp van het Hoogheemraadschap van Delfland een mooi, groenblauw schoolplein aangelegd om het speelplezier van de kinderen te vergroten. Delfland onderzoekt in hoeverre het speelplezier van groenblauwe schoolpleinen zich vertaalt naar de thuissituatie. Inspireert het schoolplein om ook thuis in de tuin of buitenruimte te spelen?

Vul de online vragenlijst in en maak kans op een cadeau.

Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten. De vragen gaan zowel over het speelplezier van kinderen op het schoolplein en in de tuin of buitenruimte, als de kenmerken van deze speelplekken.

Klik hier om de online vragenlijst te starten

Alvast bedankt!