De Speelgoedkast

Deze informatie sturen wij door namens de EGMA.

Voor het eerst hebben we dit jaar een speelgoedevent in Maassluis/Maasland. Stichting Present en de EGMA organiseren samen een tweedehands speelgoedevent. Op deze manier kunnen we gezinnen die het minder breed hebben voorzien van cadeaus voor in de decembermaand. Tevens willen we met deze actie kinderen bewust maken van welk speelgoed zij in huis hebben en hoe zij dit kunnen delen met een ander. Er wordt speelgoed ingezameld wat vervolgens op 25 november gratis kan worden uitgezocht. Hoe gaaf is het als we met elkaar zoveel mogelijk kinderen een fijne decembermaand kunnen geven, nu de (energie)armoede steeds groter wordt in de regio.

We zijn enerzijds op zoek naar speelgoed en anderzijds op zoek naar de gezinnen die het niet breed hebben.

Zie de bijlagen voor wat je kan doen.