5 juli meester en juffendag + talentenshow

Aan de ouders van gr 1 t/m 7,

Het einde van het schooljaar is alweer in zicht. Traditiegetrouw vieren we op de laatste woensdag( 5 juli) voor de vakantie onze verjaardagen en houden we een talentenshow in de kuil.

In week 26 (u hoort nog op welke dag van de leerkracht ) zullen in de groepen voorrondes worden gehouden. Als uw kind hieraan mee wil doen, kan hij of zij zich opgeven bij de leerkracht. De kinderen kunnen thuis oefenen en in de voorrondes in de klas laten zien wat ze kunnen.

Alle talenten zijn mogelijk; jongleren, goochelen, zingen, dansen, een instrument bespelen enz.

We hopen op veel acts in de groep waar we de beste uit zullen kiezen om bij de echte talentenshow in de kuil op te tredenDe ouders van de winnaars uit de groep zijn welkom in de kuil om naar de optreden te komen kijken. De kuil van gr 1 t/m 4 is van 9.30 - tot 10.30 u en de kuil van groep 5 t/m 7 is van 11.00 -12.00u.

Tevens vieren we deze dag meester- en juffendag. De kinderen hoeven geen eten en drinken mee te nemen. Wel graag een drinkbeker voorzien van naam. Uw kind mag die dag verkleed komen, het thema dit jaar is ‘binnenstebuiten, achterstevoren, ondersteboven. Alle kinderen mogen in themakleding (dus binnenstebuiten, achterstevoren, ondersteboven) of in feestkleding naar school komen.