REMINDER:Avondvierdaagse 20 t/m 23 juni

Dinsdagavond 20 juni start de Avond4Daagse. Hebben jullie er al zin in?

Nog even wat informatie op een rij:

Ouders/kinderen melden zich (vanaf 18.00 uur) zelf aan in de Koningshof en halen daar de route op. De start is om 18.30uur.
Aan het einde van de route gaan  deelnemers ook zelf weer naar binnen om de startkaart voor de volgende dag op te halen;

Alle kinderen lopen onder begeleiding van ouders, uiteraard kun je onderling afstemmen of er met vriendjes/vriendinnetjes wordt gelopen;

Om je vriendje of vriendinnetje snel te vinden verzamelen we tegenover de Koningshof naast de fietsenstalling/parkeerplaats (Hoogvliet). Je hoeft hier niet per se naar toe te komen.

Iedere avond wordt er iets aan eten of drinken geregeld door de organisatie.

Vrijdag is de laatste dag, het lijkt ons leuk als iedereen dan verkleed gaat.Thema voor de Groene Hoek is: jungle. De Groene Hoek gaat op Avondsafari ????
Denk aan panter/tijger printjes, groene/donkere schutkleuren, verrekijker, hoedjes…Maak er wat leuks van!

Veel plezier gewenst!