REMINDER: 5 juli talentenshow en meester en juffendag

De groepswinnaars voor de talentenshow zijn bekend. Woensdag 5 juli mogen zij hun talent laten zien in de kuil. De ouders van de winnaars zijn welkom in de kuil om naar het optreden te komen kijken. De kuil van gr 1 t/m 4 is van 9.30 - tot 10.30 u en de kuil van groep 5 t/m 7 is van 11.00 -12.00u.

Het is dan ook meester- en juffendag. Dat betekent dat de kinderen  geen eten en drinken mee hoeven te nemen. Wel graag een drinkbeker voorzien van naam. Uw kind mag die dag verkleed komen, het thema dit jaar is ‘binnenstebuiten, achterstevoren, ondersteboven’(lekker fout dus).Alle kinderen mogen in themakleding (dus binnenstebuiten, achterstevoren, ondersteboven) of in feestkleding naar school komen.

We hebben er zin in!